adakah anda terhibur dengan blog saya?

Khamis, 16 Disember 2010

tunggu result SPM

adoi...merdeka...merdeka dh...(negara MALAYSIA memeang merdeka lame dah)aku ni kira merdeka la jugak sebab da abis exam...tak taw nk buat ape dah...nk cari keje tapi...kalau difikirkan...tak merasa lah cuti ak...hehehe...
cuti ke lagi penting??silap arah la ko ni...mase cuti lah kita boleh kompol pengalaman..cari keje..dapat gaji..terus cabut...wakaka...apo da..
kakak aku ader la suggest pi keje kat SABASUN..tapi aku xpercaya aku ni boleh keje kat pasaraya atau pun mane2 lah...aku rase aku xbleh terima arahan dengan sebaik mungkin...skill menerima arahan tu xade pada aku...
(fuuuhhhh!!!!!..men skill2 la pulak)
3 bulan cuti ni...addeeh...buntu yob???xtaw nk buat pa dh ni...tulun aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan